Bewonersportaal

Het online bewonersportaal is uw persoonlijke digitale omgeving. In het portaal kunt u zelf controleren hoe vaak u uw restafval weggooit. Ook kunt u in het portaal de afvalkalender van 2025 bekijken.

Bekijk de afvalkalender maand januari 2025 

De afvalkalender voor de maand januari kunt u apart bekijken. Let op: vanaf 1 februari 2025 kunt de afvalkalender alleen via het bewonersportaal bekijken.

Inloggen in het bewonersportaal

Ga naar het bewonersportaal via de knop hieronder. Gebruik het nummer op uw afvalpas en uw wachtwoord om in te loggen.

Direct naar bewonersportaal 

Tip: bezoek het bewonersportaal regelmatig om te zien wat er nieuw is! 

Wachtwoord kwijt

Bent u uw wachtwoord kwijt of vergeten? 

Nieuw wachtwoord bewonersportaal aanvragen

Let op: u krijg niet automatisch een nieuw wachtwoord. Het duurt 6 werkdagen voordat u uw nieuwe wachtwoord per mail ontvangt.  

Wat vindt u in het bewonersportaal?
  • Locaties van de ondergrondse containers; 
  • Hoe vaak u de afvalpas gebruikt op de ondergrondse restafvalcontainer;
  • Een link naar de meestgestelde vragen en antwoorden;
  • Een link naar de Afvalkalender van 2025;
  • De mogelijkheid om uw wachtwoord te wijzigen;
Hoe kan ik voorkomen dat ik onterecht word aangeslagen voor het openen van de container?

Een containeropening is pas afgerond als de container geopend is en vervolgens weer wordt gesloten. Bij een volle container of een defecte container wordt er dus niet betaald als na 1 januari 2025 het tarief geldt. U kunt in het bewonersportaal controleren of deze onterechte aanbieding is geregistreerd. Is dat wel het geval, neem dan contact op met het Klant Contact Centrum via (0297) 513 111.

Kan ik het bewonersportaal ook via een app op mijn smartphone gebruiken?
Kan ik een melding ontvangen wanneer mijn afval wordt opgehaald?

Jazeker. In het bewonersportaal kunt u via het menu op Afvalkalender klikken. Scrol naar beneden en zet het schuifje op aan door het naar rechts te schuiven. Zo ontvangt u altijd van tevoren een melding.

Vindt u het lastig om alles digitaal te doen?

Bel gerust met het Klant Contact Centrum op (0297) 513 111. Wij zoeken samen met u naar de juiste oplossing.