Aangepaste openingstijden gemeentehuis

Wij proberen in deze roerige tijd onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan. Wel is besloten om de fysieke contactmomenten voorlopig te beperken door onder andere de openingstijden, aanvragen en afhalen documenten burgerzaken aan te passen.

Openingstijden gemeentehuis

Vanaf maandagmiddag 23 maart gelden de volgende openingstijden voor het gemeentehuis:

  • maandag tot en met donderdag van 08.30 - 12.30 uur;
  • woensdag van 15.30 - 20.00 uur (vrije inloop van 13.00 - 17.00 uur vervalt voorlopig);
  • vrijdag van 08.30 - 12.00 uur.

Uiteraard blijven we wel de gehele dag voor u telefonisch bereikbaar:

  • maandag tot en met donderdag van 08.30-17.00 uur;
  • vrijdag van 08.30-12.00 uur.

Aanvragen paspoort, identiteitskaart of rijbewijs

In de periode tot 31 juli 2020 kan voorlopig alleen een afspraak gemaakt worden om een nieuw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs aan te vragen als uw document een geldigheidsdatum tot uiterlijk 31 juli 2020 heeft. 

Tijdelijke Europese regeling geldigheid rijbewijzen

Door de maatregelen rondom corona is het niet altijd mogelijk om het rijbewijs tijdig te verlengen. Daarom heeft de Europese Commissie besloten dat verlopen EU-rijbewijzen tijdelijk langer geldig zijn. Lees meer over de tijdelijke regeling op rdw.nl.

Zoveel mogelijk op afspraak

Een aantal diensten zijn nu op afspraak;

  • Het afhalen van aangevraagde reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Uittreksels BRP. U kunt dit ook direct online regelen.

Afspraak maken

  • Online kunt u direct een afspraak inplannen
  • Of u kunt ons bellen om een afspraak te maken via (0297) 513 111: van maandag tot en met donderdag van 08.30-17.00 uur en op vrijdag van 08.30-12.00 uur.